Det med småt
Ved accept og indgåelse af aftale om Mano event udfører en opgave for kunden er følgende gældende.
• Honorar:
Honoraret betales i 3 rater:
– 1/3 faktureres på datoen for, at Mano Event påbegynder at løse opgaven.
– 1/3 faktureres senest 10 dage før start på opsætning af eventen.
– 1/3 faktureres umiddelbart efter afsluttet event. Her faktureres også eventuelle aftalte ekstra bestillinger.
• Betalingsbetingelser: 8 dage netto.
Hvis kunden ikke overholder betalingsbetingelserne, kan Mano Event stoppe det videre arbejde til betaling af udebleven rate er betalt. Hvis en betaling er mere end [ ? ] dage forsinket, behandles det som en afbestilling.
• Eventuel afbestilling skal meddeles skriftligt til nikolaj@manoevent.dk eller martin@manoevent.dk.
– Ved afbestilling efter, at Mano Event er påbegyndt arbejdet med løsning af opgaven, er afbestillingsgebyret 1. rate.
– Ved afbestilling herefter og inden 7 dage før dato for eventen er afbestillingsgebyret 1. og 2. rate.
– Ved afbestilling 7 dage før eventdato eller senere skal kunden betale det fulde honorar.